טיפול בדורבן ובכאבים בכף הרגל

כאב בכף הרגל בעת דריכה על העקב נובע בדרך כלל מ'דורבן'.

טיפול בדורבן, כאבים בכף הרגל

טיפול בדורבן, כאבים בכף הרגל

לצוות המרפאה , יש ניסיון רב בטיפול בבעיות אורתופדיות של כף הרגל ובעיקר בדורבן וזאת על בסיס עבודה משותפת בעבר עם המרפאה האורתופדית באסף הרופא.

איך נוצר הדורבן ?

אם אתה ספורטאי הרי שהעומסים הכבדים על כף הרגל גורמים לקרעים קטנטנים ברצועה המחברת בין העקב לכף הרגל, הקרעים האלו יוצרים דלקת ומכאן הכאב.
אם אתה אדם מבוגר, יסבירו לך שטבעי שייוצרו הסתיידויות של עצם או סידן בעקב.
אבל, דורבן גם יכול להתפתח אצל אנשים שאינם ספורטאים או שאינם מבוגרים מאד. גם אצלם נוצרים קרעים מיקרוסקופיים ברצועת כף הרגל.
כמובן שקיים קשר ברור בין יציבה לקויה, מנח כף הרגל ולחץ על רצועת כף הרגל וכתוצאה נוצרים תנאים מתאימים להתפתחות דורבן.

טיפול טבעי ומהיר בדורבן בהחלט אפשרי!

על פי הרפואה הסינית לדורבן יש קשר הדוק לתזונה, לאורח חיים, ליציבה, לחסר בוויטמינים ומינרלים מסוימים. ברפואה הסינית אנו יודעים להוריד מן העומס המופעל על רצועת כף הרגל המתחברת לעקב ובכך להפחית את הדלקת.

באמצעות דיקור ומדבקות  קינזיו יפניות  אנו ממיסים את הדורבן, ללא כאבים וללא תופעות לוואי

טיפול בדורבן – טיפול בשורש הבעיה:

הדורבן עצמו הינו בליטה בעקב. בליטה זו אינה נרפאת מעצמה. יש להמיס את הדורבן ובכך להתחיל את תהליך הריפוי.
הרופאים ממליצים על מדרסי סיליקון מיוחדים שלעיתים מקלים על הכאב אך לא פותרים את הבעיה. המדרסים אינם ממיסים את הדורבן ואינם מטפלים בדלקת שנוצרה!

במידה והמדרסים אינם מועילים סביר להניח שהרופא ימליץ על תרופות נוגדות כאב או זריקת קורטיזון ואם גם זו לא מביאה להקלה, מומלץ טיפול בגלי הלם. זהו טיפול מכאיב ביותר שחלק מהאנשים פשוט לא עומדים בו.
יתרה מכך, טיפול זה אינו פותר את שורש הבעיה. הטיפול הנכון הוא המסה של הדורבן עצמו והארכת רצועת כף הרגל.

מדוע כל כך קשה לטפל בדורבן?

כיוון שצריך ממש 'לפרק' עצם שגדלה על העקב. בנוסף, סביב הבליטה נוצרת דלקת שאותה יש לרפא. ככל שאנו ממשיכים לדרוך על העקב הדלקת מתחזקת וה'דורבן' גדל. זהו מעגל מרושע שמזין את הדלקת ומגדיל את הדורבן! הרי כולנו חייבים לדרוך על הרגל בשביל תיפקוד יומיומי תקין.

מהו הטיפול המוכח הטוב ביותר לדורבן? איך ניתן לטפל בדורבן ביעילות ובמהירות?

המטרה היא להוריד את הבליטה שנוצרה בעקב ובכך להחזיר את המצב לקדמותו.
הטיפול הוא פשוט מאד: על ידי הורדת רמת הדלקתיות בכף הרגל והמסה של הדורבן. 
והחשוב ביותר – 100% טבעי – ללא תרופות, גלי הלם או מדרסים יקרים!

איך ניתן להגדיל את אחוזי הריפוי ולשמר את התוצאה לאורך זמן?

בקרב ספורטאים ואצל אנשים שסובלים מדורבן במשך זמן רב, אנו ממליצים על שילוב של דיקור יפני (זהו דיקור עדין ביותר עליו תוכלו לקרוא בקישור הבא) כדי לרפא את רצועת כף הרגל שנמתחת וגורמת להתפתחות הדלקת בעקב כף הרגל. מניסיוננו מדובר ב- 5 טיפולי דיקור בסך הכל.
אצל מבוגרים שאצלם יש הסתיידויות ברצועת כף הרגל אנו בודקים רפלקסים ואת רמת המתח ברצועת כף הרגל ועל ידי שילוב של טיפול דיקור וטיפול מנואלי עדין משפרים את זרימת הדם בכף הרגל, משחררים חומצה לקטית והתקשות ברצועה עצמה. הטיפול נעשה תמיד בשילוב עם רפידות צמחי המרפא כדי להגיע לתוצאות מצוינות במהירות.

ניסיון של 15 שנה בטיפול בדורבן

צוות המרפאה הינו בעל ניסיון רב בטיפול בבעיות אורתופדיות בכלל ובבעיות גב, ברכיים וכף רגל בפרט, וזאת לאחר שנים של עבודה משותפת במחלקת האורתופדיה באסף הרופא, שם צברנו ניסיון רב בטיפול בדורבן בהצלחה יתרה.

 


 

טיפול בדורבן, שאלות ותשובות:

עד כמה הטיפול בדורבן יעיל?

יש לנו כ- 85 אחוזי הצלחה לאחר סידרה של 5 טיפולים

כמה זמן לוקח עד שהטיפול משפיע?

רוב המטופלים מרגישים שיפור ניכר כבר לאחר שני טיפולים

איך יודעים שהטיפול בדורבן עובד?

פשוט מאד, יש הקלה ברורה בכאב

מהו המחיר  לטיפול בדורבן של כף הרגל?

350 ש"ח לטיפול

האם הטיפול בדורבן בטוח?

הטיפול אינו מסוכן, ללא תופעות לוואי.

האם יש קשר בין דורבן לבין תזונה?

בפועל, אנו רואים שיפור ניכר של תוצאות הטיפול בדורבן בשילוב עם  תזונה בעלת 'היגב בסיסי'. תזונה זו מורידה את רמת החומציות בדם ובכך מונעת הפרשת של סידן מן העצמות והצטברותו במפרקים ובעקבים. תזונה זו, מורידה את רמת הדלקתיות של הגידים והרצועות ובכך תומכת במניעת הסתיידויות ו'הידלקות' של המפרקים.

כאבי הדורבן נעלמו. מה עלי לעשות כדי לשמר את המצב?

כדאי לטפל ברצועת כף הרגל. יש 'להאריך' את הרצועה ולמזער את הסיכוי ליצירת קרעים חדשים שיובילו שוב למצב של דלקת. טיפול זה נעשה על ידי דיקור עדין בשילוב עם טכניקת לחיצות ייחודית לטיפול בדורבן וברצועת כף הרגל.

בוודאי שאלת את עצמך, איך יודעים שאכן מדובר בדורבן ?

על ידי צילום רנטגן ניתן להבחין  בבליטה בעקב. לעיתים לא ניתן לראות את הדורבן בצילום  אך ניתן להבין שאכן מדובר בדורבן על פי הסימפטומים.